Diskuse

Na ně, na podvodníky!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Nezlobte se, ale směl bych vědět, kolik je Vám asi let, že tak hloupě a naivně naletíte v naší, dávno profláknuté, kocourkovské zemičce?  :-)

0 0
možnosti
JF

J81a88n 56F37r33o59l17í37k

14. 2. 2014 0:51

Mohu Vás mladá dámo ubezpečit, že to není jen o dnešní době. V hlubokém socíku jsem pracoval v kolektivu, kde působil i jeden hokejista. Jak bylo tehdy zvykem sportovec do práce chodil jen sporadicky a vždy se snažil si půjčit peníze. Byl mladý, příjemný a vemlouvavý. Byl jsem jediný kdo mu odmítl půjčit jakoukoliv částku. Nikdy nikomu nic nevrátil. Také jsem poznal člověka, který bral zálohy na bony, které nikdy nedodal a dalšího, který sliboval tehdy nedostatkový stavební materiál a po vybrání zálohy ho nikdo neviděl. Není to o době, ale o lidech a ty se v Čechách zas tolik nemění.

3 0
možnosti
RM

Dál asi nedělejte nic, nemá to cenu a jen by jste se nervovali. Teď už jen doufejte, že váš případ dostane na starosti schopný policista a vyřeší to. Hlavně se nelekejte, že se nic neděje, protože týden není pro policii žádný čas. 

S přítelem si uvědomte, že jste lepší lidi než váš povedený kamarád, na tablet si dokážete znovu čestně vydělat a věřte, že on v životě nebude šťastný, i když to tak nyní nemusí vypadat. Jak by řekl Earl Hickey, karma ho nenechá na pokoji. :-)

3 0
možnosti
MB

Zatím jste favorit, dávám lhůtu týden, po týdnu vím, že tento článek již nikdo číst nebude:-) R^

0 0
možnosti
TH

Pro jistotu jsem si to přečetl dvakrát,to má být nějaký vtip nebo se to fakt stalo?.

0 0
možnosti
Foto

Zkušenost mně říká, že pokud je něco moc výhodné, jdu od toho.

1 0
možnosti
MB

kdybych se už jednou nespálila, řeknu pitomá, od této zkušenosti nepoučitelná....;-€ máte ode mě plus:-)

0 0
možnosti
JH

J53a22n 69H47l23e14d82í19k

13. 2. 2014 22:08

doporučuji zapnout mozek a Čechům nevěřit vůbec nic, z 90% jsme vyčúraní šibalové

1 0
možnosti
MB

Ano, maminka mi vždy říkala, že jsem až moc vyčůraná. Hlavně v dnešní době nevěřit vůbec nikomu, ani angličance, co má dceru na zemědělském projektu v Nigérii:-D

0 0
možnosti