Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S34l38a90v14o83m64í47r 53K57u62r20a13n30d86a 5710713797675

Zkušenost vám nezávidím, nedávno vyšlo na aktualne.cz něco podobného o poměrech v call centrech. Tak ať se vám koleno zahojí, karma a držím palce při hledání lepší práce! :-)

+1/0
20.2.2014 8:08

M48i86c72h14a97e95l53a 27B94e73r65á17n29k69o39v60á 5126451207

Naštěstí už je to déle a navíc koleno je už zahojené. Mám dobrou práci, sice taky v obchodě, ale prodávám sluneční brýle, pěkně v obchodním centru. A nestěžuji si:-)

+1/0
20.2.2014 21:50

E61r90i87c43h 37N32e80j90e80z45c80h46l93e24b97a 4414336139608

Letáky ze schránky zahodím, jehovistu schodím od dveří ze schodů , ale ještě jsem nepřišel na obranu proti těmhle parazitům ,kteří opruzují dnem i nocí...

Nejlíp mi zatím zabírá hned po první větě typu : " tento hovor je monitorován ,chcete koupit téměř zdarma ..." , skočit dotyčnému do monologu a zeptat se ,zda by jejich firma mohla přispět k mým sociálním dávkám, obvykle hned zavěsí a už se neozvou ...

0/0
20.2.2014 7:56

M33i91c17h40a47e52l79a 91B54e89r43á89n36k68o36v69á 5166571977

nejlepší je říci, že nesouhlasíte s monitorováním hovoru, čili oni nemůžou pokračovat dál a hovor ukončí. Dál Vám volat nebudou...

+1/0
20.2.2014 21:51

J38a75r75o24s62l45a59v 91M29i22k15u70l96a 3377971836

To mne pobavilo. Na různých brigádách jsem už byl mockrát, ale výpis z rejstříku trestů... 8-o ;-D

0/0
20.2.2014 6:36

M57i95c84h52a88e46l90a 11B89e20r34á86n37k35o75v14á 5316571267

já se s tím setkávám běžně:-)

0/0
20.2.2014 21:51

D92a76d11a91k 86P72e41t83r 7711920974708

Call centrum dokáže potěšit. Byl jste vybrán, vyhrál jste cenu, bude předána v hotelu u příležitosti .... . A pracovnice na lince se jen diví, že cenu s díky odmítám.

0/0
20.2.2014 5:33

L88i65b93o67r 60S57k44ý84p63a53l65a 7398313462760

Promiňte, ale lidé z call-centra neumí prodávat, jen ukecávat. A pokud obchod není win-to-win, tak se bude jedna strana cítit ošizená, snad i podvedená. Tento způsob podnikání zdá se mi být poněkud něšťastným. Chápu, že to dnes není lehké, ale volání z call-centra prostě se slušným odmítnutím pokládám, protože mne většinou jen obtěžují v nejméně vhodné chvíli.

+3/0
20.2.2014 0:28



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.