Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S64l16a72v79o36m71í71r 44K89u94r12a94n86d19a 5590133797635

Zkušenost vám nezávidím, nedávno vyšlo na aktualne.cz něco podobného o poměrech v call centrech. Tak ať se vám koleno zahojí, karma a držím palce při hledání lepší práce! :-)

+1/0
20.2.2014 8:08

M42i34c88h74a55e46l71a 78B89e35r20á64n46k18o42v88á 5156801737

Naštěstí už je to déle a navíc koleno je už zahojené. Mám dobrou práci, sice taky v obchodě, ale prodávám sluneční brýle, pěkně v obchodním centru. A nestěžuji si:-)

+1/0
20.2.2014 21:50

E18r28i62c55h 28N28e69j87e15z61c10h79l58e27b74a 4304286839398

Letáky ze schránky zahodím, jehovistu schodím od dveří ze schodů , ale ještě jsem nepřišel na obranu proti těmhle parazitům ,kteří opruzují dnem i nocí...

Nejlíp mi zatím zabírá hned po první větě typu : " tento hovor je monitorován ,chcete koupit téměř zdarma ..." , skočit dotyčnému do monologu a zeptat se ,zda by jejich firma mohla přispět k mým sociálním dávkám, obvykle hned zavěsí a už se neozvou ...

0/0
20.2.2014 7:56

M27i96c33h88a10e92l54a 63B84e47r57á78n76k69o96v97á 5896331157

nejlepší je říci, že nesouhlasíte s monitorováním hovoru, čili oni nemůžou pokračovat dál a hovor ukončí. Dál Vám volat nebudou...

+1/0
20.2.2014 21:51

J36a28r37o28s11l90a83v 72M20i83k86u89l66a 3687861956

To mne pobavilo. Na různých brigádách jsem už byl mockrát, ale výpis z rejstříku trestů... 8-o ;-D

0/0
20.2.2014 6:36

M43i90c31h38a66e27l35a 24B33e30r24á51n11k81o57v76á 5316381607

já se s tím setkávám běžně:-)

0/0
20.2.2014 21:51

D34a89d77a95k 70P98e12t70r 7891740624698

Call centrum dokáže potěšit. Byl jste vybrán, vyhrál jste cenu, bude předána v hotelu u příležitosti .... . A pracovnice na lince se jen diví, že cenu s díky odmítám.

0/0
20.2.2014 5:33

L42i88b46o58r 45S19k11ý52p42a95l28a 7328523432550

Promiňte, ale lidé z call-centra neumí prodávat, jen ukecávat. A pokud obchod není win-to-win, tak se bude jedna strana cítit ošizená, snad i podvedená. Tento způsob podnikání zdá se mi být poněkud něšťastným. Chápu, že to dnes není lehké, ale volání z call-centra prostě se slušným odmítnutím pokládám, protože mne většinou jen obtěžují v nejméně vhodné chvíli.

+3/0
20.2.2014 0:28



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.