Diskuse

Hledám práci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Škoda že nejste chlap, hned bych pro vás práci měl. Tak na 14 dnů.

0 0
možnosti
Foto

A co s tím? Podle mně je vše v pořádku. V nepořádku je, že se probudilo ministerstvo a začínají prudit.

0 0
možnosti
Foto

No , tímhle blogem jste si, podle mne, šanci na nalezení práce moc nezvýšila. Nikdo nechce zaměstnávat stěžovatele.

4 0
možnosti
AJŘ

Já bych ji s chutí zaměstnala. Uklízet hajzlíky, rýt trávníček před firmou (nakonec, bude zahradnice) atd. Nelíbí se ti to děvenko, no tak máš smůlu.

2 0
možnosti
Foto

Přečetla jsem si Váš starší blog o Call centru. Líbil se mi a uvědomila jsem si, že prodávání kreditek na prodejně nebylo zdaleka tak nejhorší.

1 0
možnosti
MB

Na prodejne to mate aspon face2face. Ale taky to neni zrovna jednoduche a zabavne. Hlavne ja z toho pak mela spatny svedomi, a to jsem prodavala ,, jen,, pojisteni. (Omlouvam se za chyby, jsem na tabletu, navic nevim, jak je formatovani textu, u predesleho m3ho prispevku, proto pisu bez diakritiky(snad je to spravne))

0 0
možnosti
Foto

V tomhle článku jsem se dočetla co Vás baví a co z nějakého důvodu nemůžete dělat. Baví vás opravovat telefony, ale neumíte zacházet s páječkou. Zkuste najít způsob jak se s ní naučit....Teď by tu neměl být tenhle článek, ze kterého cítím spíš nějaké Vaše vnitřní nejasnosti. Teď tu má být nějaká vtipná glosa na způsob "Je tu někdo schopen poskytnout kurz práce s páječkou?" Tak to vidím já:-)

2 1
možnosti
Foto

A ještě jedna věc - jsem na vážkách, jestli sháníte jakoukoliv práci a nebo práci, která Vás uživí a ještě Vás bude bavit - naplňovat.Najít práci, která uživí a naplní není nic samozřejmého a spíš bychom měli být šťastní, pokud se to alespoň na omezený čas v životě podaří.Většinou musíme z něčeho slevit a to je normální, to je život:)

2 0
možnosti
JC

Milá mladá dámo, neberte to, prosím, nikterak ve zlém, ale já bych Vás nezaměstnal, ani kdybych dostával na Vaši mzdu 90% dotací z nějakého fondu. Z Vašeho nebetyčného sebevědomí totiž čiší jenom problémy. Je mi líto ...:-/

2 0
možnosti
Foto

Nezdá se mi jako nebetyčně sebevědomá, spíš nejistá a dost se v tom plácá.

Například nechápu, proč v dospělosti dala na nějaký sen svojí matky a jde studovat obor, ke kterému nemá vztah a kterému nerozumí (nebo rozumí jak koza petrželi, jak psala).

 Mí rodiče chtěli mít ze mě doktorku. Odhadla jsem své možnosti a na medicínu nešla:-)

0 0
možnosti
Foto

Hodne zalezi na tom JAK se predstavime, JAK nas zamestnanec bude videt, vic nez CO dame do zivotopisu. Kdyz zamestnavateli dame najevo, ze jsme schopni vyresit problem, ktery ma (jiank by nikoho nehledal) mame velkou sanci pracovni misto ziskat. Aspon mne to takhle vzdycky fungovalo ...

3 0
možnosti
AJŘ

Asi to tak normálně funguje. Ale jednou se mi stalo, že mne z pracáku poslali někam, kde jsem rozhodně pracovat nechtěla. Tak jsem se řádně uvedla. Na dotaz jak jsem na tom s počítačem, jsem řekla, že umím hrát karty, vypnout a zapnout. Na dotaz, jak jsem na tom s řízením auta, jsem odpověděla, že tak jednou za 14 dní si zajedu pro nákup. Přesto mne pozvali na konkurz. Když jsem viděla samé vysokoškoláky s potřebnou kvalifikací, kterou jsem rozhodně neměla, jsem v duchu zajásala. Myslela jsem, že nepřijetí mám v kapse, tak se tam aspoň pobavím. Houby, ten flek jsem dostala.

0 0
možnosti
MS

""S počítači jakš takš umím. Ohodnotila bych se jako pokročilejší uživatel. Pracuji ve Windows, znám Office a internet taky není překážkou."

A umíte ovládat i počítačovou myž?

4 0
možnosti
MB

Nedbám pravidel, schválně píšu s chybami. Neumím do deseti napočítat, ve své podstatě mám maturitu koupenou, jen proto, abych zamaskovala to, že mám jen zvláštní školu. Práci nehledám, flákám se na ÚP, jen chodím na ty jejich sezeníčka, abych měla alespoň to minimum, což mi stačí, protože zbytek za mě platí stát a daňový poplatníci. Své první dítě jsem měla v necelých 16 letech a čekám již 7 dítě. Aby mi ta sociálka vyšla na pěknou dovolenou u moře. Protože kouřím, piji a fetuji, nikdy se důchodu nedožiji a mé děti jsou vychovávané v tomto příkladu. (asi jste nikdy neslyšel o poruchách učení a problémy s českým jazykem, to mě mrzí, měl byste to dostudovat)

1 1
možnosti
Foto

Přeju hodně štěstí v hledání práce, děvče.;-)Motivační dopisy dodnes nechápu.:-/

0 0
možnosti
Foto

Zrovna nedávno jsem slyšela ve zprávách,že letos se na školy s maturitou hlásí 85% dětí. Učňáky to můžou zabalit. Je to docela smutné. Tisíce nezaměstnaných lidí po škole na ÚP,ale s maturitou a baráky staví dělníci z Východu, dobrého instalatéra, či pokrývače aby člověk hledat s baterkou a bez doporučení ani nenajde.

1 0
možnosti
MT

Proč by se nehlásili, když dneska maturitu udělá každý jouza. Podívejte se na slečnu autorku, pochlubí se, že maturitu z českého jazyka má za jedna, a článek je plný hrubek.:-/

2 1
možnosti