Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohuzel je to cele napsane tak nejak hodne naivne a misty si to i protireci .. skoda

1 0
možnosti
MB

děkuji za názor, dávám plus. Na textu je hodně vidět únava. Sama jsem totiž nepochopila za co mám taky vysokou karmu. I když jsem za ni vděčná a čtenářům děkuji;-)

0 0
možnosti
MB

Jen dodatek:

Všichni si jednou vzpomeneme, jak nám tu bylo dobře, když jsme byli relativně svobodný stát. Až ženy budou nemilosrdně znásilňovány, budou muset nosit šátek kolem hlavy a potom bůrku. Až budou plodit jedno dítě za druhým. A nedej bože, aby to nebyl syn. Naše města budou hyzdit mešity a minatery. Všude s sebou budeme nosit "létající koberečky" a pravidelně se modlit. Až budou čeští muži stát čelem ke zdi a budou na ně mířit zbraně...

Je mi z toho smutno a asi nejsem jediná. Budu doufat, že projde obnova militarizace ČR a že se do ní dostanou zdraví jedinci, kteří bude se ctí chránit naše práva a naši zemi. Nejsem xenofob, ani rasista, i když pravicově smýšlím. Nikoho nediskriminuji, ale názor mám jasný, abychom nedovolili islámistům skákat nám po hlavě jak to dneska dělají cigoši... (Omlouvám se, jinak jsem to popsat nedokázala...)[>-][>-][>-]

3 0
možnosti

Já osobně jsem tuto stránku nikdy neviděl, vzhledem k tomu kolik blogů se kvůli ní objevilo koukám že jsem o hodně přišel. 

Mám na autorku jednu otázku, pokud, jak píše,  na této stránce  "Nedělali nic špatného. Nikomu nevyhrožovali. Pouze se spolu bavili ve volném čase..." jaký byl tedy důvod smazání? Ani FB nemaže stránky jak se mu zamane (i když by mohl, jde o soukromou firmu a jejich svobodné rozhodnutí), něco jim na této stránce vadit muselo. Co? Neboli, co tedy udali ti udavači které kritizujete?

0 0
možnosti
JN

J29a33n 37N80o53v69o90t10n72ý

23. 6. 2014 10:28

Nejděte si blogy jistého Cempera, ten vám to vysvětlí.

1 0
možnosti
VB

Historici již potvrdili, že češi byli nejlepšími udavači gestapu v rámci celé III říše,za doby stb to bylo pokračování, kdy opět otevřením seznamů udavačů jsme byli na špičce, no a asi to máme v genech, a tihle udavači žijí mezi námi i v dnešní době, vůbec se nestydí, snad jim to udavačství připadá i normální, prostě takové to čecháčství:-)Změnit něco ve volbách?u píva toho nakecáme a potom volíme strany otevřeně bránící multikulturalismus, který jak víme fungovat nemůže, už třeba jen proto že islám je zásadně netolerantní a nedemokratický, snad jen malá dobrá zpráva, že multikulti pomatení zelení nedosáhli na 5 %,ale to je fakt slabá náplastRvEU.

7 0
možnosti
TT

;-D

Dobrý - jak huba naroslta... ;-D

3 0
možnosti
LC

Autorka údajně studuje učňák a vysokou školu zároveň - velmi zvláštní, těžko uvěřitelný studijní souběh.

0 13
možnosti
JA

Máte o lidech moc růžové představy. Udavačům nejen že se nedělá nevolno když se vidí v zrdcadle, oni se svým bonzáctvím chlubí. Viz: http://cemper.blog.idnes.cz/c/414520/Dobra-zprava-stranka-Islam-v-CR-nechceme-na-FB-byla-odstranena.html

19 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS