Diskuse

Fazolka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Míšo, pěkné a držte se oba;-)R^

1 0
možnosti
PI

P88e10t77r 29I67s89k35r93a

6. 8. 2014 15:04

Ahoj Míšo, napsala jsi to hezky, ale varuju tě, nepřestávej kouřit. Ne teď. Udržuj pár cigaret denně a klidně přestaň až po porodu, nebo ublížíš oběma a hlavně malému, malé. Jde o to, že je na to zvyklé stejně jako ty a pokud toho teď necháš, bude mít absťáky a zdravotní komplikace. Prober to ještě s doktorem... nevím jak moc jsi kouřila do teď...

0 0
možnosti
MB

Doktor mi povolil 5-10 denně. Protože jsem silná kuřačka. Za poslední 3 dny jsem to stáhla na 6 denně, což z 25 cigaret si myslím, že je celkem úspěch. A žádný absťák jsem neměla, pouzese vyhýbám místům, kde jsem zvyklá kouřit za nekuřácké a jsem v klidu:-)

0 0
možnosti