Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To miminko je ale ustrašené...Proč má pořád takový strach, že ho ještě někdo "odvolá" ze života? Přeju mu už klid a mír a hlavně jistotu.:-)R^

0 0
možnosti
MB

Jde hlavně o můj strach z toho, že výsledky budou špatné. Doktoři mi sdělili, že v případě nějaké špatné diagnózy jde ukončit těhu beztrestně do 24 týdne, kdy by měly být hotovy nejdůležitější vyšetření co se týkají mentálních retardací a fyzických poškození. Navíc jsem někde v diskuzi četla, že tohle má prý snad každj. Já sama jsem neskutečně vydšená, že se něco špatného stane... Ale moc děkuji, teda děkujeme:-)

0 0
možnosti
Foto

Dojemné. Na chvíli jsem se stal maminkou. Díky, karma R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS